Učíme se s přírodou : první čtení : výukové karty /
Tyto karty je vhodné využít již v okamžiku, kdy dítě začíná projevovat první zájem o písmena (většinou to bývá okolo 4 let věku). Díky tomu můžeme využít jeho přirozené zvídavosti k učení, která je tou nejsilnější motivací. Díky tomu je učení jednodušší a efektivnější....
Hlavní autor: | Posslová, Jana, |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Stařeč :
INFRA, s.r.o.
[2021]
|
Témata: | |
Konspekt: | 59 028 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02352nam a2200481 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 36051 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20221115140614.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 140818s2014 xr c c 000 0ccze | ||
015 | |a cnb002613930 | ||
020 | |q (volné listy) |c 345.00 Kč | ||
040 | |a FMG501 |b cze |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 59 |x zvířata |9 8 | |
072 | 7 | |a 028 |x Čtení. Četba |9 12 | |
080 | |a 502 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Posslová, Jana, |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Učíme se s přírodou : |b první čtení : výukové karty / |c Jana Posslová |
246 | 1 | |i Název na textilním pytlíku - obalu: |a Příroda do kapsy.cz | |
260 | |a Stařeč : |b INFRA, s.r.o. |c [2021] | ||
264 | |a Stařeč: |b Infra, s.r.o. |c 2021 | ||
300 | |a 20 výukových karet |b barevné ilustrace |c 105x148mm (A6) |e plátěný pytlík a 32 kartiček s písmeny abecedy | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a list |b nb |2 rdacarrier | ||
500 | |a Jedná se o výukové karty s 20 různými druhy zvířat, jejichž jméno se skládá ze 3 nebo 4 písmen bez interpunkce. Na zadní stany každé karty najdete několik faktů o daném zvířeti, které jsou psané dostatečně velkým písmem. Začínající čtenáři si je tak mohou přečíst i sami. Součástí karet jsou také samostatná písmena na menších kartičkách a návod na práci s kartami. Kartičky jsou dodávány v plátěném pytlíčku. | ||
520 | 2 | |a Tyto karty je vhodné využít již v okamžiku, kdy dítě začíná projevovat první zájem o písmena (většinou to bývá okolo 4 let věku). Díky tomu můžeme využít jeho přirozené zvídavosti k učení, která je tou nejsilnější motivací. Díky tomu je učení jednodušší a efektivnější. | |
650 | 0 | 7 | |a první čtení |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výukové karty |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zvířata |z příroda |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |2 czenas |
650 | |z Czechia | ||
655 | |2 czenas | ||
655 | 7 | |a učební pomůcky |2 czenas | |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |2 czenas | |
910 | |a FMG501 | ||
942 | |2 udc |c RBIT | ||
999 | |d 36051 | ||
993 | |0 0 |1 420516040225 |2 udc |4 0 |6 FSP_59 |7 0 |9 49993 |a 345.00 |b 0 |c 1000019 |d 2022-11-15 |e 0 |f PASKOV |g FSP 59 |h 345.00 |i 4 |l FSP |r 2023-01-05 |t 5 |w 2022-11-15 |x FV2209779 |y KN |